Авто Юнион Груп ЕАД е продадало 255 автомобила през март, което представлява ръст от 15% на годишна база.
Спрямо февруари повишението в продажбите е в размер на 81%, се казва в прессъобщение на холдинга.
Пазарният дял на дружеството през месеца е достигнал 17,3% от продадените леки и лекотоварни автомобили в страната.
За първото тримесечие на 2010 пазарният дял на Авто Юнион е 13,1% спрамо 9% през същия период на миналата година.
Най-много бройки за първото тримесечие са продадени от марките Fiat (102), Mazda (90), Nissan (73) и Renault (69). През този период продажбите на леки и лекотоварни автомобили в страната отбелязаха спад от над 40%.
Автомобилният холдинг, който е част групата на Еврохолд България, предлага общо 11 марки.
За цялата 2009 делът на дружеството възлезе на 11,5%.
Свързани компании:


Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО